1001 reklamních tipů

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788073491956
Značka: Pragma

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
280 Kč
280 Kč
Anotace
Tato kniha vysvětluje, co v reklamě funguje a co ne. Používá formát kapitol ve stylu "Jak na to", a je tak podrobným průvodcem k vytvoření reklamy, která má výsledky. Cituje desítky příkladů z reklamních kampaní, nabízí informace, pomůcky a techniky, které jsou potřeba pro uvedení jakéhokoli produktu či služby na trh. Najdete zde typy slov, která přesvědčí, jak napsat úspěšný reklamní text, propagační akce, které skutečně fungují, nejúčinnější slogany a loga, typy layoutů, které upoutají pozornost, kdy použít srovnávací reklamu, humor a sex, kdy použít doporučení, proč je výběr typu písma tak důležitý a mnoho dalších užitečných rad.
Informace o sortimentu
Název v originále 1001 Advertising Tips
Druh sortimentu Kniha
Autor Luc Dupont
Značka Pragma
V prodeji od 07.10.2009
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 18,0 x 24,0 x 2,0 cm
Hmotnost 0,60 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 312
ISBN 978-80-7349-195-6
EAN 9788073491956
Interní kód 0099775
Produktový manažer Hana Mýdlová (hana.mydlova@knihcentrum.cz)