Agenda Setting

Pevná bez přebalu lesklá
EAN:9788073675912
Značka: PORTÁL

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
349 Kč
349 Kč
Anotace
Kniha představuje jeden ze základních konceptů současných mediálních studií, který navazuje na myšlenky klasika mediálních teorií W. Lippmana. Někdy až neomezená moc médií a její účinky na publikum se odvíjejí především od toho, jaká témata ve své agendě vybírají jako ústřední a jaké mínění si o nich vytváří veřejnost. Otázka zní, proč vyzvedávají převážně tzv. černou kroniku a negativní zprávy a nepřispívají spíše k diferencované politické orientaci a zasvěcenému názoru veřejnosti. Autor je zakladatelem teorií týkajících se konceptu agenda setting. Ve své knize shrnuje stovky mediálních výzkumů na toto téma a kritickým způsobem se zabývá prameny a dopadem agendy nastolované médii. Kniha je určena studentům mediálních studií, politologie a sociologie. Maxwell McCombs vyučuje žurnalistiku na University of Texas v Austinu. Spolu s Donaldem Shawem zavedl roku 1968 termín agenda setting do mediálních studií a na toto téma publikoval řadu studií.
Informace o sortimentu
Název v originále Setting the Agenda.
Druh sortimentu Kniha
Autor Maxwell Mc Combs
Značka PORTÁL
V prodeji od 15.11.2009
Rok vydání 2009
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 13.4 x 20.0 x 2.0 cm
Hmotnost 0.28 kg
Vazba Pevná bez přebalu lesklá
Počet stran 256
ISBN 978-80-7367-591-2
EAN 9788073675912
Interní kód 0098847
Produktový manažer Jana Matějová (jana.matejova@knihcentrum.cz)