Benchmarking Mýty a skutečnost

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788072612246
Model efektivního učení se a zlepšování
Značka: Management Press

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
399 Kč
399 Kč
Anotace
Ojedinělá publikace shrnuje význam, efekty a etické zásady benchmarkingu jako jedné z nejefektivnějších forem učení se a rozvoje organizací i jejich zaměstnanců a zdroje podnětů k nutným změnám a k trvalému zlepšování. Přináší návrh původního pětifázového modelu benchmarkingu, přičemž každá z jeho fází je podrobně popsána z hlediska praktických postupů, metod a nástrojů, kterých lze využít při plánování a realizaci benchmarkingových projektů.

Součástí publikace je případová studie realizace benchmarkingového projektu a výkladový slovník pojmů s benchmarkingem souvisejících.

Informace o sortimentu
Podnázev Model efektivního učení se a zlepšování
Název v originále Benchmarking Mýty a skutečnost
Druh sortimentu Kniha
Autor Petra Halfarová, Jaroslav Nenadál, David Vykydal
Značka Management Press
V prodeji od 14.02.2011
Rok vydání 2011
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 16.5 x 23.5 x 1.7 cm
Hmotnost 0.40 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 268
ISBN 978-80-7261-224-6
EAN 9788072612246
Interní kód 0113242
Produktový manažer Lena Linda Knop-Kostková (lena.knop-kostkova@knihcentrum.cz)