Business plán

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788074005114
Krok za krokem
Značka: C.H.BECK

Zboží máme skladem na centrálním skladě. Expedujeme nejpozději druhý pracovní den.

Dostupnost: Poslední kusy
zobrazit dostupný počet ks
490 Kč
490 Kč
Anotace

Pro vytyčování podnikatelských cílů je nejdůležitější včasné rozpoznání nových příležitostí a uvědomění si hrozeb, jež mohou využití podnikatelských příležitostí zhatit, a rovněž správné posouzení přiměřenosti zdrojů, které musí být pro dosažení určitých podnikatelských cílů k dispozici. Klíčová rozhodnutí mohou být samozřejmě uskutečněna i intuitivně, systematický přístup k analýze prostředí, shromažďování a vyhodnocování strategicky významných informací a vyvozování závěrů z nich však rozhodně nemohou škodit. Na jejich základě lze bezpochyby vytyčovat dlouhodobé podnikatelské a manažerské cíle úspěšněji, lze i lépe předvídat možná rizika.

Publikace navazuje na několik předchozích příruček, jejímiž autory jsou odborníci působící na B.I.B.S. – vysoké škole, zaměřených na jednotlivé úrovně a oblasti strategického řízení firmy – korporátní a business strategie, ale i na tzv. funkční oblasti – strategického řízení výroby, informací, marketingu, lidských zdrojů a nákupu. Přináší praktický návod, jak postupovat v situaci, kdy je třeba zpracovat strategické dokumenty nezbytné pro realizaci nového, dosud ve firmě neexistujícího podnikání, případně pro řízený útlum podnikání již ve firmě existujícího. I v češtině se v této souvislosti používá termín business plán, případně podnikatelský plán či podnikatelský záměr.

Obsah:
1. Úvod do problematiky
2. Business plány a jejich role v podnikání
3. Business plán v kontextu strategického řízení firmy
4. Jak při zpracování business plánu postupovat
5. Příklady a případové studie

Kniha je určena nejen studentům manažerských programů MBA, ale vzhledem ke svému praktickému zaměření zde naleznou cenné informace také vedoucí pracovníci všech typů podniků.

Informace o sortimentu
Podnázev Krok za krokem
Druh sortimentu Kniha
Autor Radim Červený, Jiří Ficbauer, Alena Hanzelová, Miloslav Keřkovský
Značka C.H.BECK
V prodeji od 29.04.2014
Rok vydání 2014
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 16.5 x 24.0 x 1.3 cm
Hmotnost 0.40 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 240
Edice C.H.Beck pro praxi
ISBN 978-80-7400-511-4
EAN 9788074005114
Interní kód 0163516
Produktový manažer Tereza Wawreczková (tereza.wawreczkova@knihcentrum.cz)