Digitální zákazník - náš protivník, nebo partner?

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788072612550
Online Clienting aneb Zákazníci dnes nakupují jinak
Značka: Management Press

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
299 Kč
299 Kč
Anotace
Již delší čas jsme se nalézáme ve víru digitální revoluce: internet změnil způsob, jakým žijeme, pracujeme a nakupujeme. Staré modely obchodování před našima očima ztrácejí svou dominanci a nahrazují je nové. O tom, kdo vůbec získá přístup na trh, rozhodují noví dominantní aktéři jako Google, Apple, Facebook a další. Německý konzultant a odborník v oblasti zvyšování prodejních výsledků jistě není prvním, kdo přichází s radami, jak na svou stranu získat zákazníky, ale v této své nejnovější knize přichází s novými impulsy a nápady a ukazuje, jak se mobilní „evernet“ stává katalyzátorem zcela nového vztahu s klienty. Překlad z němčiny Jiří Pondělíček.
Informace o sortimentu
Podnázev Online Clienting aneb Zákazníci dnes nakupují jinak
Druh sortimentu Kniha
Autor Edgar K. Geffroy
Značka Management Press
V prodeji od 16.01.2013
Rok vydání 2013
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 14.7 x 20.5 x 1.1 cm
Hmotnost 0.25 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 180
ISBN 978-80-7261-255-0
EAN 9788072612550
Interní kód 0137113
Produktový manažer Lena Linda Knop-Kostková (lena.knop-kostkova@knihcentrum.cz)