Finanční management

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788074000522
Značka: C.H.BECK

Zboží máme skladem na centrálním skladě. Expedujeme nejpozději druhý pracovní den.

Dostupnost: Poslední kusy
zobrazit dostupný počet ks
490 Kč
490 Kč
Anotace
Kniha pojednává o financování podniků a jeho zákonitostech. Po úvodních kapitolách, které stanovují rámec a základní principy finanční teorie, se kniha zaměřuje na ziskovost podniku, jeho finanční strukturu a oceňování a hlavní faktory, které je spoluurčují. Výklad postupuje od oceňování investičních záměrů a projektů přes způsob dlouhodobého financování podniku a kapitálovou strukturu ke krátkodobému financování. Speciálním tématem jsou fúze a akvizice podniků doplněné o metody oceňování při fúzích pomocí diskontovaných cash flow. Knihu uzavírá finanční analýza podniku, která zkoumá vlivy na ziskovost a z finančního hlediska. Teoretické základy a znalost jejich použití v praxi usnadňují rozhodování o financování rozmanitých aktivit podniku. Vysvětlení teoretických principů a metod je v každé kapitole doprovázeno praktickými aplikacemi – příklady a případovými studiemi, které umožní čtenáři lépe porozumět diskutovaným problémům. Řešení příkladů je zařazeno v závěru knihy. Součástí publikace je také stručný slovníček použitých odborných pojmů. Kniha je určena odborníkům z praxe – podnikatelům a finančním manažerům, kterým umožní lépe porozumět zákonitostem financování podniku, investování a rozhodování o finančních operacích. Je ale také vhodným studijním textem pro studenty vysokých škol, především pro kurzy podnikových financí a finančního managementu.
Informace o sortimentu
Druh sortimentu Kniha
Autor Irena Jindřichovská
Značka C.H.BECK
V prodeji od 21.06.2013
Rok vydání 2013
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 16.6 x 24.1 x 2.0 cm
Hmotnost 0.53 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 320
Edice Beckova edice ekonomie
ISBN 978-80-7400-052-2
EAN 9788074000522
Interní kód 0140921
Produktový manažer Tereza Wawreczková (tereza.wawreczkova@knihcentrum.cz)