Jak na marketingovou komunikaci

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788027150137
Značka: GRADA

Zboží máme skladem na centrálním skladě. Expedujeme nejpozději druhý pracovní den.

Dostupnost: Skladem na centrále
zobrazit dostupný počet ks
399 Kč
399 Kč
Anotace
Děláte marketing a ještě jste nečetli tuhle knížku? Tak ji rychle otevřete! Téměř dvacítka ostřílených praktiků v čele s vedoucím katedry marketingu VŠE na ní pracovala bezmála jeden rok. Formou příběhů se dozvíte, jak správně používat všechny nástroje marketingové komunikace, od reklamy přes e-mailing, podporu prodeje, sponzoring, eventy, PR, sociální média až po osobní prodej a veletrhy. A k tomu jsme přidali ještě kapitolu o spolupráci mezi klientem a agenturou. Jak může kavárník Karel využít sociální média? Jak Pavlíně, která má e-shop s oblečením, poslouží e-mailing? A jak pomůže reklama Filipovi, který organizuje koncerty kapel a zpěváků? Přejeme vám příjemné čtení!
Informace o sortimentu
Druh sortimentu Kniha
Autor Miroslav Karlíček
Značka GRADA
V prodeji od 17.05.2023
Rok vydání 2023
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 17.0 x 24.4 x 1.8 cm
Hmotnost 0.52 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 280
ISBN 978-80-271-5013-7
EAN 9788027150137
Interní kód 0418852
Produktový manažer Martina Opartyová (martina.opartyova@kzb.cz)