Management zákaznických řešení

Série: Manažer
Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788027105595
Jak efektivně tvořit a spravovat individualizovaná řešení zákaznických potřeb
Značka: GRADA

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
99 Kč
99 Kč
Anotace
Na trhu ojedinělá publikace se zabývá problematikou Customer Solutions Managementu (CSM) neboli managementu zákaznických řešení. Jde o komplexní pojetí péče o zákazníky, které má za cíl efektivní tvorbu a správu individualizovaných řešení zákaznických potřeb. Oproti úzkému marketingovému pohledu řízení vztahů se zákazníky (CRM) je CSM rozšířeno na komplexní pojetí, které propojuje tržní a zákaznickou orientaci, projektový a produktový management a engineering v jeden funkční celek, směřující k efektivní tvorbě individualizovaných zákaznických řešení. Zkušený autor přináší doporučení a postupy, jak funkční a efektivní systém CSM ve firmě připravit, oživit a udržovat. Problematiku prezentuje na řadě případových studií z reálných firem. Kniha je zaměřená zejména na segment B2B, nicméně vzhledem k předpokladům vycházejícím z konceptu Průmyslu 4.0 najdou uvedené postupy a principy uplatnění i ve firmách cílících na spotřebitelské trhy
Informace o sortimentu
Podnázev Jak efektivně tvořit a spravovat individualizovaná řešení zákaznických potřeb
Druh sortimentu Kniha
Autor Vít Chlebovský
Značka GRADA
V prodeji od 18.05.2017
Rok vydání 2017
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 16.9 x 24.2 x 1.1 cm
Hmotnost 0.25 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 128
Edice Manažer
ISBN 978-80-271-0559-5
EAN 9788027105595
Interní kód 0235607
Produktový manažer Martina Opartyová (martina.opartyova@knihcentrum.cz)