Mezinárodní marketing

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788074004414
Značka: C.H.BECK

Zboží máme skladem na centrálním skladě. Expedujeme nejpozději druhý pracovní den.

Dostupnost: Skladem na centrále
zobrazit dostupný počet ks
390 Kč
390 Kč
Anotace
Mezinárodní marketing v klasickém pojetí připomíná středoškolskou matematiku a pracuje s jednoduchými, přehledně strukturovanými modely a pojmy. Jejich součástí je zejména rozhodování o tom, na který zahraniční trh vstoupit a jakým způsobem, rozhodování o marketingovém programu či organizaci mezinárodního marketingu. Analyzovány musí být ale i další procesy či faktory, ať už jde o legislativu země, kam chceme vyvážet, vliv lobbingu, dominanci tuzemských výrobců či sociálně kulturní odlišnosti, problémy při výzkumu trhu a mnohé další. Reálná skutečnost je ale v současnosti ještě mnohem složitější. Probíhající proces globalizace s mnoha destabilizačními komponentami a megaintegrace limitují možnosti aplikace klasických modelů v mezinárodním marketingu. Kniha přibližuje mezinárodní marketing komplexně, v širších souvislostech, a poukazuje na nové trendy v této oblasti. Pozornost je věnována například otázce strategie v mezinárodním marketingu, jsou vysvětlena specifika marketingové komunikace při pronikání na zahraniční trhy, úloha tzv. celebrit v mezinárodním marketingu či význam internetu. Samostatné kapitoly jsou věnovány mimo jiné také mezinárodnímu marketingu v kultuře a ve sportu a není opominuta ani problematika mezinárodního politického marketingu.
Informace o sortimentu
Druh sortimentu Kniha
Značka C.H.BECK
V prodeji od 19.06.2018
Rok vydání 2018
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 16.6 x 24.0 x 1.8 cm
Hmotnost 0.52 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 320
ISBN 978-80-7400-441-4
EAN 9788074004414
Interní kód 0271020
Produktový manažer Tereza Wawreczková (tereza.wawreczkova@knihcentrum.cz)