Strategický marketing

Série: Expert
Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788027137220
Strategie a trendy
Značka: GRADA

Zboží máme skladem na centrálním skladě. Expedujeme nejpozději druhý pracovní den.

Dostupnost: Skladem na centrále
zobrazit dostupný počet ks
599 Kč
599 Kč
Anotace
Kniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na současné globální výzvy a trendy vyvolané globalizací, pandemiemi, politicko-ekonomickou situací a dalšími příčinami. Publikace je určena vlastníkům firem, manažerům, marketingovým pracovníkům, studentům vysokých škol.
Informace o sortimentu
Podnázev Strategie a trendy
Druh sortimentu Kniha
Autor Dagmar Jakubíková, Petr Janeček
Značka GRADA
V prodeji od 08.11.2023
Rok vydání 2023
Pořadí vydání 3. vydání
Rozměry 17.0 x 24.5 x 2.5 cm
Hmotnost 0.73 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 432
Edice Expert
ISBN 978-80-271-3722-0
EAN 9788027137220
Interní kód 0434196
Produktový manažer Martina Opartyová (martina.opartyova@knihcentrum.cz)