Správa cookies
Webové stránky používají k poskytování služeb, analýze návštěvnosti a personalizaci reklam soubory cookie. Využíváním našich služeb souhlasíte s používáním cookies.
Více o cookies
Nastavení cookies
Akceptuji vše
Zákaznická linka 597 490 496
KNIHCENTRUM revue
Registrovat
Přihlásit se
Přejít do e-shopu
Všude
V článcích
Knihy
Kalendáře
Hračky
Tipy na dárky
Papírnictví
Mapy
Filmy
AudioCD
Ostatní
Nákupní
košík
0
Home
Menu
Search
Knihy
Knihy v angličtině
Beletrie pro dospělé
Populárně naučná pro dospělé
Učebnice, odborná literatura
Beletrie pro děti a mládež
Populárně naučná pro děti a mládež
Hračky, hry, karty
Mapa, atlas, průvodce
Papírenské zboží
Kalendáře
Kalendáře
Hračky
Hračky, hry, karty
Další
Tipy na dárky
Papírnictví
Mapy
Filmy
AudioCD
Ostatní
Přejít do e-shopu
Zákaznická linka 775 853 732
https://www.knihy-za-babku.cz/
...
Úvod
Úvod
Učebnice, odborná literatura
Učebnice, odborná literatura
https://www.knihy-za-babku.cz/ucebnice-odborna-literatura
Zákony, předpisy, normy
Zákony, předpisy, normy
https://www.knihy-za-babku.cz/zakony-predpisy-normy
Vývojové tendence velkých podniků
Vývojové tendence velkých podniků
https://www.knihy-za-babku.cz/Kniha/vyvojove-tendence-velkych-podniku
Vývojové tendence velkých podniků
Série:
Beckova edice ekonomie
Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:
9788074001987
Miroslav Hučka
,
prof. Ing. Eva Kislingerová CSc.
,
Milan Malý
Podniky v 21. století
Značka:
C.H.BECK
Varianta:
Kniha
420 Kč
Zboží máme skladem na centrálním skladě. Expedujeme nejpozději druhý pracovní den.
Dostupnost:
Skladem na centrále
zobrazit dostupný počet ks
Naše cena:
420 Kč
Naše cena:
420 Kč
Množství:
Anotace
Autoři publikace Vývojové tendence velkých podniků hledají odpověď na vybrané aktuální otázky, které přináší současný vývoj podnikové sféry. Celkový koncept publikace i její závěry se opírají o rozsáhlý teoretický i empirický výzkum.
Publikace se zabývá např. institucionálním prostředím podnikové sféry. V rámci tohoto tématu srovnává institu - cionální rámec dvou typů tržních ekonomik – liberální a koordinované. Přináší také pohled na vývojové tendence ziskových i neziskových organizací.
V tematické oblasti strategického řízení podniků naznačuje měnící se charakter strategického řízení v podmínkách globalizace a hyperkonkurence a prezentuje nové směry ve strategiích podniků. V další části je analyzována konkurenceschopnost a úspěšnost podniků v podmínkách globalizace a jsou naznačeny světové trendy vývoje konkurenceschopnosti podniků. Jedním z témat je také vývoj organizačních struktur podniků, kdy na příkladech je ukázáno konkrétní organizační uspořádání. Velká pozornost je věnována problematice financování podniků, úloze bank a kapitálových trhů. Text přináší vývoj pohledů na financování podniků ve světě, jsou zmíněny teorie optimalizace finanční struktury, ukázány praktické pohledy na finanční strukturu, uvedeny klíčové poznatky k řízení rizika a diskutovány základní formy a nástroje financování podniků ve světě i v České republice. Publikaci uzavírá pohled na vývoj vlastnické struktury podniků v anglosaském prostředí, v evropském prostředí, postkomunistických zemích a v České republice.
Kniha Vývojové tendence velkých podniků. Podniky v 21. století je určena především vrcholovým manažerům podnikové sféry, členům správních orgánů a dalším profesím, které se nějakým způsobem setkávají ve své každodenní činnosti s problematikou správy společnosti, se strategickým řízením, otázkou konkurenceschopnosti, s organizací řízení, financování a vlastnické struktury. Je vhodná rovněž jako studijní pomůcka pro studenty vysokých škol ekonomického a manažerského zaměření.
Informace o sortimentu
Podnázev
Podniky v 21. století
Druh sortimentu
Kniha
Autor
Miroslav Hučka, prof. Ing. Eva Kislingerová CSc., Milan Malý
Značka
C.H.BECK
V prodeji od
25.05.2011
Rok vydání
2011
Pořadí vydání
1. vydání
Rozměry
16.8 x 24.0 x 1.3 cm
Hmotnost
0.51 kg
Vazba
Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran
276
Edice
Beckova edice ekonomie
ISBN
978-80-7400-198-7
EAN
9788074001987
Interní kód
0115624
Produktový manažer
Tereza Wawreczková (tereza.wawreczkova@knihcentrum.cz)
recenze
Buďte první, kdo ohodnotí zboží.