Značka

Série: Praxe manažera
Pevná bez přebalu lesklá
EAN:9788025120071
od vize k vyšším ziskům
Značka: CPress

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
499 Kč
499 Kč
Anotace
Publikace Značka: od vize k vyšším ziskům prezentuje pracovníkům oddělení marketingu a řízení značky a studentům praktické postupy pro zdokonalování značky. Autor se snaží vysvětlit, jak se vize, hodnoty, kultura a kompetence prolínají s externími aspekty, a poskytuje cenné rady při rozvoji vnitřně soudržných značek. Zdůrazňuje, že je třeba věnovat více pozornosti vlastním pracovníkům organizace, kteří se stále větší intenzitou přispívají k budování značky. Klíčovými tématy knihy jsou: vyváženější pohled na budování značky, který směřuje jak dovnitř, tak vně organizace s cílem uspokojovat potřeby všech zúčastněných skupin rady pro vývoj soudržné značky tvorba ucelené značky vyplývající z důsledného plánovacího procesu, který vychází z vize značky a snaží se jí docílit prostřednictvím vhodné organizační kultury a motivujících cílů Kniha odráží aktuální teoretické poznatky a jsou v ní začleněny nejnovější zkušenosti z praxe. Na konci každé kapitoly je zařazena část s praktickými cvičeními, která zájemcům umožní aplikovat probíranou problematiku v praxi.
Informace o sortimentu
Podnázev od vize k vyšším ziskům
Druh sortimentu Kniha
Autor Leslie de Chernatony
Značka CPress
V prodeji od 22.10.2009
Rok vydání 2009
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 17.1 x 23.3 x 2.7 cm
Hmotnost 0.77 kg
Vazba Pevná bez přebalu lesklá
Počet stran 176
Edice Praxe manažera
ISBN 978-80-251-2007-1
EAN 9788025120071
Interní kód 0100660
Produktový manažer Lena Linda Knop-Kostková (lena.knop-kostkova@knihcentrum.cz)