Chování podniku v globalizujícím se prostředí

Pevná bez přebalu lesklá
EAN:9788071798477
Značka: C.H.BECK

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
850 Kč
850 Kč
Anotace
Podniky v České republice se ve stále větší míře setkávají se změnami ve vnějším ekonomickém prostředí. Tyto změny pramení jednak z postupné integrace do Evropské unie, jednak z integrace do světové ekonomiky jako celku. Integrační procesy pak vyvolávají potřebu adaptace - přizpůsobení se novým podmínkám ? jejíž nedílnou součástí je i uplatňování nových nástrojů a metod, se kterými se zatím podniková sféra nesetkala. Publikace se tímto tématem zabývá komplexně. Je rozdělena do osmi základních kapitol: Globalizace, východisko pro evropskou integraci, Řízení a správa společností (Corporate Governance), Strategie a výkonnost podniku, základ růstu hodnoty firmy, Strategický marketing a jeho role při zvyšování konkurenceschopnosti podniku, Finanční řízení a jeho proměny (např. základní změny ve finančním výkaznictví, snižování nákladů, reálné opce, hodnocení veřejně prospěšných investičních projektů, rizikový kapitál, náklady kapitálu firem ve vztahu k Evropské unii, řízení kurzového rizika a přijímání eura, transformace, restrukturalizace a revitalizace, fůze, akvizice a Joint Ventures, interní audit), Podnikání v malých a středních podnicích, Řízení a vedení lidí a Informační technologie v řízení podniku. Publikace je vhodná pro vedoucí pracovníky podniků, včetně řídících pracovníků působících v multikulturním prostředí, a to ve všech oblastech jejích činnosti (finance, marketing, řízení lidských zdrojů atd.). Je určena také studentům VŠ a posluchačům kurzů MBA.
Informace o sortimentu
Druh sortimentu Kniha
Autor Ivan Nový, prof. Ing. Eva Kislingerová CSc.
Značka C.H.BECK
V prodeji od 06.10.2009
Rok vydání 2005
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 17,8 x 24,5 x 2,3 cm
Hmotnost 0,78 kg
Vazba Pevná bez přebalu lesklá
Počet stran 422
Edice Beckova edice ekonomie
ISBN 80-7179-847-9
EAN 9788071798477
Interní kód 0099708
Produktový manažer Tereza Wawreczková (tereza.wawreczkova@knihcentrum.cz)