Etika jako součást společenské odpovědnosti firem hotelového průmyslu

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788074780325
Značka: Wolters Kluwer

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
277 Kč
277 Kč
Anotace

V podnikatelské sféře hotelových firem se v souvislosti s etikou mluví o „podnikatelské kultuře" nebo „štábní kultuře", o vytváření dobrého jména hotelu. Jednou z důležitých aktivit je prosazování a dodržování etického chování a rozhodování, které by mělo ústit v sociální, morální i ekologickou odpovědnost při řízení zaměstnanců hotelů v multikulturním prostředí hotelových řetězců.

V historických souvislostech nehrály při řízení hotelových provozoven morální zásady či společenská odpovědnost velkou roli. V současné době si ovšem hotelové společnosti zastoupené hotelovými manažery začínají uvědomovat, že osvojení si etického chování a pravidel v podnikání bude nedílnou součástí jejich každodenního pracovního života.

Společenská odpovědnost hotelových společností by měla být aplikací etických zásad (etickým kodexem), kodexem manažera a firemní kulturou, která by se v hotelovém průmyslu mohla nazývat a mohla by být aplikována jako CSR in Hotel Industry (Corporate Social Responsibility in Hotel Industry).

Informace o sortimentu
Druh sortimentu Kniha
Autor Marek Merhaut
Značka Wolters Kluwer
Pořadí vydání 1. vydání
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 136
ISBN 978-80-7478-032-5
EAN 9788074780325
Interní kód 0141256
Produktový manažer Tereza Wawreczková (tereza.wawreczkova@knihcentrum.cz)