Francouzština pro firmy

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788025115992
Marketing, reklama, logistika, finančnictví
Značka: COMPUTER PRESS

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
389 Kč
389 Kč
Anotace
Učebnice Francouzština pro firmy je určena studentům vysokých škol ekonomického zaměření, ale i všem ostatním, kteří již ovládají francouzský jazyk na středně pokročilé až pokročilé úrovni a potřebují se zdokonalit v odborné francouzštině zaměřené na hospodářskou sféru. Kniha je rozdělena do tematických okruhů, týkajících se jednotlivých činností podniku:
  • hledání zaměstnání a řízení lidských zdrojů
  • základní charakteristiky podniku a jeho rozvoj
  • život výrobku (produkce, marketing, distribuce, obchodní akce)
  • finance (banka, burza, účetnictví, daně)
  • představení jednotlivých forem vnější i vnitřní komunikace podniku pro využití v osobní i profesní praxi (sjednání schůzek, organizace obchodní cesty, telefonování atd.)
Závěrečná kapitola zasazuje podnik do širšího makroekonomického prostředí a seznamuje čtenáře se základní francouzskou odbornou terminologií v této oblasti.
Informace o sortimentu
Podnázev Marketing, reklama, logistika, finančnictví
Druh sortimentu Kniha
Autor Kateřina Dvořáková
Značka COMPUTER PRESS
V prodeji od 14.06.2007
Rok vydání 2007
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 17.0 x 22.5 x 2.0 cm
Hmotnost 0.59 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 326
Edice Jazyky učebnice
ISBN 80-251-1599-2
EAN 9788025115992
Interní kód 0076650
Produktový manažer Lena Linda Knop-Kostková (lena.knop-kostkova@knihcentrum.cz)