Jak zvýšit konkurenčí schopnost firmy

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788074000980
Značka: C.H.BECK

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
480 Kč
480 Kč
Anotace
Kdy získává firma díky marketingu tržní kompetenci ? V čem je síla marketingu ? Řešení není jednoduché. Strana nabídky ( výrobce, obchod ) se stává stále diferencovanější a speciálnější a díky uplatnění nových metod, analytických i řídících, také dynamičtější. Na straně poptávky vystupuje nový typ zákazníka, který je informovanější a kritičtější, s větším sebevědomím, jenž se snadno nenechá svést všudypřítomnou reklamou. Management tedy nemůže nic ponechat náhodě. Je odpovědný za strategický úspěch. Je třeba mít stále na mysli, že sebelepší produktová idea neznamená nic, pokud se ji nepodaří uskutečnit v takové formě, aby byla v konkurenční soutěži nedosažitelná svými funkcemi a jejich technickým provedením, stejně jako vstupními materiály, použitými technologiemi a náklady. Východiskem zvýšení konkurenční schopnosti firmy je tedy požadavek postupné integrace do konkurenceschopného dodavatelského řetězce. Úkolem však není jen tvorba nové hodnoty pro zákazníka, ale i nové hodnoty zákazníka, který se svojí loajalitou stává partnerem firmy. Což jsou další předpoklady zvýšení konkurenční schopnosti firmy.
Informace o sortimentu
Druh sortimentu Kniha
Autor Gustav Tomek, Věra Vávrová
Značka C.H.BECK
V prodeji od 06.10.2009
Rok vydání 2009
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 17.0 x 45.0 x 1.5 cm
Hmotnost 0.46 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 240
Edice C.H.Beck pro praxi
ISBN 978-80-7400-098-0
EAN 9788074000980
Interní kód 0099774
Produktový manažer Tereza Wawreczková (tereza.wawreczkova@knihcentrum.cz)