Marketing

EAN:9788073500849
Studie z mezinárodní praxe
Značka: DonauMedia

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
295 Kč
295 Kč
Anotace
Kniha určená nejširším podnikatelským vrstvám stejně jako studentům škol ekonomických a obchodních oborů měla ve svých třech předchozích slovenských vydáních velký ohlas. Není totiž ani klasickou učebnicí, ani teoretickou publikací o marketingu - její koncept i zaměření jsou zcela jiné. V několika kapitolách věnovaných konkrétním nadnárodním firmám nebo hospodářským odvětvím (od filmu po automobilový průmysl) ukazuje marketingové principy obecně použitelné při jakémkoliv podnikání, zejména takovém, které usiluje o získání nových trhů na domácí půdě i v zahraničí. Činí tak zajímavou formou, ve které se stovky detailních, zdánlivě nepodstatných informací a údajů, slévají do širokého proudu hlavních trendů. Navíc nejde o suché výčty faktů, ale o mimořádně čtivé texty podané beletristickým způsobem a ilustrované velkým počtem grafů, tabulek a přehledů. Kniha je vhodná jako doplňková učebnice. Kniha je vhodná pro prodejny odborné literatury a velká knihkupectví s oddělením ekonomické literatury.
Informace o sortimentu
Podnázev Studie z mezinárodní praxe
Druh sortimentu Kniha
Značka DonauMedia
V prodeji od 08.11.2009
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 15,0 x 21,5 x 1,5 cm
Hmotnost 0,34 kg
Počet stran 200
ISBN 978-80-7350-084-9
EAN 9788073500849
Interní kód 0099333
Produktový manažer Hana Mýdlová (hana.mydlova@knihcentrum.cz)