Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788073730611
Značka: FORTUNA

Zboží máme skladem na centrálním skladě. Expedujeme nejpozději druhý pracovní den.

Dostupnost: Skladem na centrále
zobrazit dostupný počet ks
179 Kč
179 Kč
Anotace
Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v konkurenci. Pochopí vývoj managementu a osvojí si jeho základy, poznají jednotlivé manažerské funkce. Analyzují prostředí managementu, charakterizují osobnost manažera a styly vedení. Zorientují se v systému organizace managementu v hotelnictví. Seznámí se také s významem hotelových řetězců.
Informace o sortimentu
Druh sortimentu Kniha
Autor Eva Karásková, Jaroslava Kynclová
Značka FORTUNA
V prodeji od 16.09.2010
Rok vydání 2009
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 15.0 x 21.0 x 1.0 cm
Hmotnost 0.20 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 152
ISBN 978-80-7373-061-1
EAN 9788073730611
Interní kód 0098521
Produktový manažer Věra Klíšová (vera.klisova@knihcentrum.cz)