Masová média

Pevná bez přebalu lesklá
EAN:9788073674663
Značka: PORTÁL

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
535 Kč
535 Kč
Anotace
Autoři se značnou teoretickou i praktickou zkušeností v oblasti fungování médií v České republice nabízejí podrobné uvedení do studia médií z hlediska sociálněvědní disciplíny mediální studia. Jejich ústředním zájmem je mediální komunikace jako obecný pojem, který zahrnuje institucionalizovanou symbolickou interakci a složky, které se na ní podílejí, tedy média, publikum, společenský kontext. Jde o pohled, který bere v úvahu historii i současnost mediální scény i mediálních studií u nás. Výklad je doplněn řadou příkladů z České republiky i ze zahraničí. Kniha je určena především studentům sociálních věd, odborníkům v těchto oblastech, pracovníkům médií, marketingu a reklamy, pedagogům, sociálním psychologům.
Informace o sortimentu
Druh sortimentu Kniha
Autor Jan Jirák, Barbara Köpplová
Značka PORTÁL
V prodeji od 08.12.2009
Rok vydání 2009
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 17.0 x 24.0 x 2.7 cm
Hmotnost 0.76 kg
Vazba Pevná bez přebalu lesklá
Počet stran 416
ISBN 978-80-7367-466-3
EAN 9788073674663
Interní kód 0098846
Produktový manažer Jana Matějová (jana.matejova@knihcentrum.cz)