Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788025133408
Značka: CPress

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
399 Kč
399 Kč
Anotace
Zatímco jiné knihy vysvětlují, proč jsou sociální média kritická a jak na nich participovat, tento průvodce se soustředí na měření úspěchu vašeho marketingu na sociálních sítích. Měření úspěchu byznysu je založeno na obchodních cílech, kde známost nemusí vždy znamenat odpovídající úspěch. Kniha používá k výkladu konkrétní příklady konkrétních metrik, které můžete přímo použít ve své marketingové strategii.
Informace o sortimentu
Druh sortimentu Kniha
Autor Jim Sterne
Značka CPress
V prodeji od 15.08.2011
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 17.5 x 22.5 x 1.3 cm
Hmotnost 0.45 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 280
ISBN 978-80-251-3340-8
EAN 9788025133408
Interní kód 0119161
Produktový manažer Lena Linda Knop-Kostková (lena.knop-kostkova@knihcentrum.cz)