Metody výzkumu médií

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788073676834
Značka: PORTÁL

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
365 Kč
365 Kč
Anotace
Cílem knihy je seznámit čtenáře s metodami užívanými při výzkumu médií. Svou koncepcí kniha obsahuje jak zásady komerčního výzkumu médií (výzkum sledovanosti, měření efektivity reklamy), tak i akademického (výzkum mediálních organizací, analýza reprezentace, interpretace textu). Jednotlivé metodické postupy jsou rozebrány na praktických příkladech z českých médií. Kniha je zároveň praktickým metodickým manuálem pro čtenáře, kteří se výzkumem médií zabývají, nebo se s ním hodlají hlouběji seznámit. Publikaci ocení studenti oborů mediální studia, žurnalistika, sociologie, politologie a dalších sociálních věd i odborná veřejnost (pracovníci médií, mediálních agentur, reklamních a PR agentur).
Informace o sortimentu
Druh sortimentu Kniha
Autor Tomáš Trampota, Martina Vojtěchovská
Značka PORTÁL
V prodeji od 07.09.2010
Rok vydání 2010
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 13.0 x 20.0 x 2.5 cm
Hmotnost 0.32 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 296
ISBN 978-80-7367-683-4
EAN 9788073676834
Interní kód 0109492
Produktový manažer Jana Matějová (jana.matejova@knihcentrum.cz)