Mezinárodní podnikání

EAN:9788074006548
Vybrané strategické, manažerské a finanční aspekty
Značka: C.H.BECK

Zboží máme skladem na centrálním skladě. Expedujeme nejpozději druhý pracovní den.

Dostupnost: Skladem na centrále
zobrazit dostupný počet ks
490 Kč
490 Kč
Anotace

Kniha přináší komplexní pohled na mezinárodní podnikatelské aktivity českých podniků. Jejím cílem je ukázat, jaký vliv má rozhodnutí podniku vstoupit na mezinárodní trh na jeho strategii, management a finanční řízení.
V případě strategického řízení se nejedná pouze o volbu konkrétní mezinárodní strategie, ale rozhodnutí o internacionalizaci má významný vliv na celkovou strategii podniku, a to od úrovně korporátní až po funkcionální. Manažerské aspekty mezinárodního působení se dotýkají především problematiky načasování internacionalizace podnikatelských aktivit, volby rozsahu geografického působení podniku a metody vstupu na mezinárodní trhy. Důležité je rovněž organizační a personální zajištění mezinárodních podnikatelských aktivit. Pokud jde o finanční řízení, nejčastější problémy podniků, které vznikají při jejich vstupu na mezinárodní trhy, se vyskytují zejména při rozhodování a plánování. Důležitou roli hraje také dostupnost finančních zdrojů a investičních příležitostí, vliv domácích a zahraničních společností a v neposlední řadě rovněž hospodářská činnost podniku, obor podnikání. Atraktivita knihy spočívá zejména v tom, že v jednotlivých kapitolách jsou prezentovány výsledky výzkumné studie zaměřené na mezinárodní podnikání českých firem.
Kniha je určena nejen studentům vysokých škol ekonomického zaměření, ale také manažerům a vlastníkům podniků, kteří mají v úmyslu podnikat, popř. již podnikají v zahraničí.

Informace o sortimentu
Podnázev Vybrané strategické, manažerské a finanční aspekty
Druh sortimentu Kniha
Autor Lucie Meixnerová, Šárka Zapletalová, Zuzana Stefanovová
Značka C.H.BECK
V prodeji od 31.08.2017
Rok vydání 2017
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 17,0 x 24,0 x 1,5 cm
Hmotnost 0,37 kg
Počet stran neuvedeno
Edice Beckova edice ekonomie
ISBN 978-80-7400-654-8
EAN 9788074006548
Interní kód 0242934
Produktový manažer Tereza Wawreczková (tereza.wawreczkova@knihcentrum.cz)