Moderní management v teorii a praxi

Pevná bez přebalu matná
EAN:9788072611973
Značka: Management Press

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
439 Kč
439 Kč
Anotace
vydání Kniha předních domácích odborníků a zkušených autorů vymezuje hlavní témata, pojmy a úkoly managementu a přináší přehled jeho hlavních "škol". Seznamuje se strukturou a s typickým obsahem manažerské práce, podrobně se věnuje jednotlivým manažerským funkcím a podává úplný přehled směrů současného managementu a také řadu doporučení, jak uplatňovat nástroje moderního managementu v podmínkách nepřetržitých kritických změn. Kniha je proto vhodná jak pro pracovníky podnikové praxe, tak i pro studenty VŠ, VOŠ i SŠ a pro účastníky různých manažerských programů.
Informace o sortimentu
Druh sortimentu Kniha
Autor Olga Vodáčková, Leo Vodáček
Značka Management Press
V prodeji od 08.09.2009
Rok vydání 2009
Pořadí vydání 2. vydání
Rozměry 17,2 x 24,4 x 2,1 cm
Hmotnost 0,61 kg
Vazba Pevná bez přebalu matná
Počet stran 328
ISBN 978-80-7261-197-3
EAN 9788072611973
Interní kód 0098755
Produktový manažer Lena Linda Knop-Kostková (lena.knop-kostkova@knihcentrum.cz)