Moderní marketingová komunikace

Pevná bez přebalu lesklá
EAN:9788024736228
Značka: GRADA

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
419 Kč
419 Kč
Anotace
Publikace se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace včetně nových trendů. Obsahuje případové studie a barevnou obrazovou přílohu. Je určena jak pracovníkům komunikačních agentur, firemního marketingu a PR, tak studentům VŠ. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace a budete řešit také efektivnost a některé etické otázky. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji. Pozornost je zaměřena také na marketingovou komunikaci mezi firmami (na B2B trhu) a v mezinárodním prostředí, marketingovou komunikaci na internetu a na nové komunikační trendy, jako jsou guerillová komunikace, virální či mobilní marketing, buzzmarketing a další.
Informace o sortimentu
Druh sortimentu Kniha
Autor Hana Jahodová, Jana Přikrylová
Značka GRADA
V prodeji od 13.09.2010
Rok vydání 2010
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 17.0 x 24.0 x 2.0 cm
Hmotnost 0.69 kg
Vazba Pevná bez přebalu lesklá
Počet stran 320
ISBN 978-80-247-3622-8
EAN 9788024736228
Interní kód 0109436
Produktový manažer Martina Opartyová (martina.opartyova@knihcentrum.cz)