Moderní přístupy ke společenské odpovědnosti firem a CSR reportování

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788024744803
Značka: GRADA

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
249 Kč
249 Kč
Anotace
Na trhu ojedinělá publikace, která se zaměřuje na moderní přístupy a nástroje společenské odpovědnosti firem jako jsou created share value, work-life balance, corporate community involvement či společensky odpovědné investování. Ty jsou blíže představeny nejen z pohledu teorie, ale i z hlediska jejich využití samotnými firmami. Kniha se také podrobně věnuje standardům upravujícím společensky odpovědné chování firem a problematice CSR reportování. Obojí může firmám pomoci vnést systémový přístup do samotného řízení CSR aktivit a významně přispět ke zvýšení jejich konkurenceschopnosti. Výsledky aktuálně provedených výzkumů v těchto oblastech, stejně jako devět případových studií ukazujících různé přístupy k CSR v každodenní podnikové praxi v ČR, podtrhují jedinečnost dané publikace. Kniha je určena manažerům, specialistům v oblasti CSR, podnikatelům a studentům VŠ, kteří chtějí využít nejnovější teoretické poznatky či získat širší přehled o uplatňování principů CSR v podnikové praxi.
Informace o sortimentu
Druh sortimentu Kniha
Autor Klára Kašparová, Vilém Kunz
Značka GRADA
V prodeji od 16.05.2013
Rok vydání 2013
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 16.7 x 24.0 x 0.9 cm
Hmotnost 0.28 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 160
ISBN 978-80-247-4480-3
EAN 9788024744803
Interní kód 0141001
Produktový manažer Martina Opartyová (martina.opartyova@knihcentrum.cz)