Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788027104192
Značka: GRADA

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
399 Kč
399 Kč
Anotace

Zkušení autoři se v této publikaci komplexně věnují nástrojům posilování vztahů se zákazníky na B2B trzích. Seznamují čtenáře s novodobým pojetím marketingu, marketingem vztahů, jeho základními rysy, principy, fázemi a vývojovými trendy.

Kniha srozumitelně předkládá výsledky primárních výzkumů zaměřených na studium prospěšnosti jednotlivých nástrojů posilování vzájemných vztahů mezi dodavateli a jejich zákazníky u produktů určených pro výrobní spotřebu. Zabývá se rovněž podstatou a metodikou měření výkonnosti podniku z pohledu zákazníků jako pozitivními důsledky posilování vztahů se zákazníky.

Kniha je inspirací pro teorii i praxi a zároveň slouží v současně silně konkurenčním prostředí jako podnět ke změnám v podnikatelských přístupech manažerů operujících na B2B trzích.

Informace o sortimentu
Druh sortimentu Kniha
Autor Hana Lošťáková
Značka GRADA
V prodeji od 13.07.2017
Rok vydání 2017
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 16,0 x 23,5 x 2,0 cm
Hmotnost 0,51 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 320
Edice Expert
ISBN 978-80-271-0419-2
EAN 9788027104192
Interní kód 0238187
Produktový manažer Martina Opartyová (knihcentrum.cz)