Odliš se nebo zemři

Brožovaná bez přebalu matná
EAN:9788024713014
Jak si zajistit úspěch na trhu jedinečností své nabídky
Značka: GRADA

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
269 Kč
269 Kč
Anotace
Zákazníci dnes mají zamotanou hlavu z obrovské nabídky různých produktů a neumějí zjistit, v čem se všechny ty výrobky a služby vlastně liší. Proto firmy, které nedokážou své produkty výrazně odlišit od konkurenční nabídky a vyčlenit se tak z davu, nemají šanci na přežití. Srdcem dnešního úspěšného marketingu je diferenciace! Světoznámí autoři vysvětlují, jak získat jedinečné postavení na trhu, jakými konkrétními způsoby se odlišit a získat tak jistou konkurenční výhodu; berou si na pomoc jak vymoženosti špičkové techniky, tak i selský rozum. Na příkladech malých i velkých firem rozebírají úspěšné diferenciační strategie.
Informace o sortimentu
Podnázev Jak si zajistit úspěch na trhu jedinečností své nabídky
Druh sortimentu Kniha
Autor Steve Rivkin, Jack Trout
Značka GRADA
V prodeji od 24.02.2006
Rok vydání 2006
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 16.6 x 23.8 x 1.0 cm
Hmotnost 0.36 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu matná
Počet stran 200
ISBN 80-247-1301-2
EAN 9788024713014
Interní kód 0062368
Produktový manažer Martina Opartyová (martina.opartyova@knihcentrum.cz)