Public relations

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788024742298
Dějiny – teorie – praxe
Značka: GRADA

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
379 Kč
379 Kč
Anotace
Aniž si to uvědomujeme, s public relations, s jejich účinky a vlivy se potkáváme téměř na každém kroku. Ovlivňují naše názory a postoje, náš životní styl, prostupují naší každodenností a velmi často formují prostředí, které nás obklopuje. Nabízíme vám proto komplexní a u nás dosud v takovém rozsahu nezpracované odborné pojednání o jedné z významných součástí marketingu a marketingových komunikací. Ladislav Kopecký zprostředkovává své osobní zkušenosti z působení v různých marketingově komunikačních řídicích funkcích doma i v zahraničí a přináší jedinečný a poutavý studijní materiál pro studenty vysokých škol ekonomického, finančně správního a sociálního zaměření, pro manažery marketingu a marketingových komunikací, korporací, pro pracovníky v oblasti vnějších vztahů a PR, státních institucí, kulturních a sportovních zařízení i neziskových organizací.
Informace o sortimentu
Podnázev Dějiny – teorie – praxe
Druh sortimentu Kniha
Autor Ladislav Kopecký
Značka GRADA
V prodeji od 06.06.2013
Rok vydání 2013
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 17,0 x 24,0 x 1,4 cm
Hmotnost 0,41 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 240
ISBN 978-80-247-4229-8
EAN 9788024742298
Interní kód 0141645
Produktový manažer Hana Mýdlová (hana.mydlova@knihcentrum.cz)