Strategická analýza 2. přepracované a rozřířené vydání

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788071793670
C.H.Beck pro praxi
Značka: C.H.BECK

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
410 Kč
410 Kč
Anotace
Podniky v současné době naléhavě potřebují mít jasné strategie. Strategické řízení, zahrnující formulaci strategických cílů a strategie, chápeme stále více jako snahu o sladění aktivit podniku s probíhajícími změnami. Jedná se o proces, který by měl smečovat k výraznějšímu vnímání potenciálních příležitostí. Významnou roli v tomto procesu hraje strategická analýza, která se zabývá právě analýzou prostředí, z něhož mohou příležitosti k vytvoření konkurenční výhody vzejít, tj. analýzou vnějšího okolí podniku a jeho vnitřních zdrojů a schopností.
Nové vydání úspěšné publikace se podrobněji zabývá právě analýzou vlivu makrookolí a přináší také nové kapitoly zaměřené na specifické přednosti podniku jako zdroje konkurenční výhody.
Informace o sortimentu
Podnázev C.H.Beck pro praxi
Druh sortimentu Kniha
Autor Helena Sedláčková, Karel Buchta
Značka C.H.BECK
V prodeji od 06.10.2009
Rok vydání 2006
Pořadí vydání 2. vydání
Rozměry 17,0 x 24,5 x 1,0 cm
Hmotnost 0,25 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 122
Edice C.H.Beck pro praxi
ISBN 80-7179-367-1
EAN 9788071793670
Interní kód 0099734
Produktový manažer Tereza Wawreczková (tereza.wawreczkova@knihcentrum.cz)