Strategický marketing

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788074001208
Teorie pro praxi
Značka: C.H.BECK

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
440 Kč
440 Kč
Anotace
Podnikatelský úspěch firmy v tržním hospodářství závisí hlavně na včasném předvídání tržních příležitostí a schopnosti řešit potenciální problémy strategického charakteru. Základem úspěšného marketingu je vytvoření vhodné marketingové strategie. V praxi však často strategické řízení marketingu v mnoha podnikatelských subjektech dostatečně efektivně nefunguje. Příčiny jsou různé, od velkého operativního vytížení manažerů a vlastníků firem až po roztříštěnost a složitou aplikovatelnost existujících marketingových teorií. Cílem publikace je proto nabídnout prakticky aplikovatelnou metodologii, resp. koncept strategického řízení marketingu, který se vyznačuje specifickými vlastnostmi: má jasně stanovenou pozici v systému firemních strategií, jasně definovaný obsah, jsou vymezeny strategické analýzy nuzné k formulování marketingové strategie a poskytuje praktický návod jak postupovat i ve všech dalších fázích strategického řízení marketingu.

Text je rozdělen do čtyř kapitol (Strategické řízení marketingu, Koncept strategického řízení preferovaný autory publikace, Obsah marketingové strategie podrobně, Marketingová strategie v praxi); jako příloha je uvedena Doporučená struktura strategického plánu pro marketing. Součástí publikace je také přehled nejdůležitějších pojmů, aktuální literatura a rejstřík.

Koncept prezentovaný v publikaci je jasně strukturovaný, snadno přizpůsobitelný specifickým podmínkám firem, tedy i dobře prakticky aplikovatelný. Publikaci proto ocení zejména marketingoví manažeři, specialisté pro oblast marketingu a podnikatelé. Vhodná je také pro studenty vysokých škol.
Informace o sortimentu
Podnázev Teorie pro praxi
Druh sortimentu Kniha
Autor Alena Hanzelková, Miloslav Keřkovský, Dana Odehnalová, Oldřich Vykypěl
Značka C.H.BECK
V prodeji od 06.10.2009
Rok vydání 2009
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 17.0 x 24.0 x 8.0 cm
Hmotnost 0.35 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 192
Edice C.H.Beck pro praxi
ISBN 978-80-7400-120-8
EAN 9788074001208
Interní kód 0099777
Produktový manažer Tereza Wawreczková (tereza.wawreczkova@knihcentrum.cz)