Velký slovník marketingových komunikací

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788024743547
Značka: GRADA

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
349 Kč
349 Kč
Anotace
Velký slovník marketingových komunikací poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů používaných v oblasti marketingových komunikací, a to nejen jejich základních forem (reklama, podpora prodeje, direct marketing, public relations, osobní prodej), ale také základních pojmů v oblasti marketingu, výstav a veletrhů, psychologie spotřebitele a nových forem marketingových komunikací. Zejména uvedení pojmů spadajících do oblasti nových forem marketingových komunikací je výrazným přínosem slovníku, neboť tyto pojmy často nebyly v jiné odborné literatuře dosud definovány. Velký slovník marketingových komunikací je přehledným, komplexním shrnutím pojmů a odborných výrazů z oblasti marketingových komunikací a souvisejících oborů. Je určený pracovníkům v oblasti marketingu, marketingových komunikací, studentům středních a vysokých škol.
Informace o sortimentu
Druh sortimentu Kniha
Autor Pavel Horňák, Olga Jurášková
Značka GRADA
V prodeji od 17.09.2012
Rok vydání 2012
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 17.5 x 24.6 x 2.0 cm
Hmotnost 0.58 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 272
ISBN 978-80-247-4354-7
EAN 9788024743547
Interní kód 0133120
Produktový manažer Martina Opartyová (martina.opartyova@knihcentrum.cz)