Vývojové tendence velkých podniků

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788074001987
Podniky v 21. století
Značka: C.H.BECK

Zboží máme skladem na centrálním skladě. Expedujeme nejpozději druhý pracovní den.

Dostupnost: Skladem na centrále
zobrazit dostupný počet ks
420 Kč
420 Kč
Anotace
Autoři publikace Vývojové tendence velkých podniků hledají odpověď na vybrané aktuální otázky, které přináší současný vývoj podnikové sféry. Celkový koncept publikace i její závěry se opírají o rozsáhlý teoretický i empirický výzkum.

Publikace se zabývá např. institucionálním prostředím podnikové sféry. V rámci tohoto tématu srovnává institu - cionální rámec dvou typů tržních ekonomik – liberální a koordinované. Přináší také pohled na vývojové tendence ziskových i neziskových organizací.
V tematické oblasti strategického řízení podniků naznačuje měnící se charakter strategického řízení v podmínkách globalizace a hyperkonkurence a prezentuje nové směry ve strategiích podniků. V další části je analyzována konkurenceschopnost a úspěšnost podniků v podmínkách globalizace a jsou naznačeny světové trendy vývoje konkurenceschopnosti podniků. Jedním z témat je také vývoj organizačních struktur podniků, kdy na příkladech je ukázáno konkrétní organizační uspořádání. Velká pozornost je věnována problematice financování podniků, úloze bank a kapitálových trhů. Text přináší vývoj pohledů na financování podniků ve světě, jsou zmíněny teorie optimalizace finanční struktury, ukázány praktické pohledy na finanční strukturu, uvedeny klíčové poznatky k řízení rizika a diskutovány základní formy a nástroje financování podniků ve světě i v České republice. Publikaci uzavírá pohled na vývoj vlastnické struktury podniků v anglosaském prostředí, v evropském prostředí, postkomunistických zemích a v České republice.

Kniha Vývojové tendence velkých podniků. Podniky v 21. století je určena především vrcholovým manažerům podnikové sféry, členům správních orgánů a dalším profesím, které se nějakým způsobem setkávají ve své každodenní činnosti s problematikou správy společnosti, se strategickým řízením, otázkou konkurenceschopnosti, s organizací řízení, financování a vlastnické struktury. Je vhodná rovněž jako studijní pomůcka pro studenty vysokých škol ekonomického a manažerského zaměření.
Informace o sortimentu
Podnázev Podniky v 21. století
Druh sortimentu Kniha
Autor Miroslav Hučka, prof. Ing. Eva Kislingerová CSc., Milan Malý
Značka C.H.BECK
V prodeji od 25.05.2011
Rok vydání 2011
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 16.8 x 24.0 x 1.3 cm
Hmotnost 0.51 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 276
Edice Beckova edice ekonomie
ISBN 978-80-7400-198-7
EAN 9788074001987
Interní kód 0115624
Produktový manažer Tereza Wawreczková (tereza.wawreczkova@knihcentrum.cz)