Základy moderního managementu

Pevná s přebalem lesklá
EAN:9788072614493
10 nejlepších příspěvků z Harvard Business Review
Značka: Management Press

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
419 Kč
419 Kč
Anotace
Nápady světových guru v oboru managementu, které by neměli ambiciózní lídři opomenout Svět byznysu prochází revolučními změnami a my se s nimi musíme poprat, nechceme-li zaostávat. Některé výzvy však nezmizí nikdy. Kniha nabízí deset příspěvků nejuznávanějších expertů v oboru managementu, jejichž obsah jistě zaujme ambiciózní manažery a lídry, hladové po inspiraci a toužící po tom, aby uspěli jak oni sami, tak jejich firmy. Michael Porter se zamýšlí nad tím, jak předčít konkurenci; John Kotter píše o tom, jak se vyrovnat se změnami v rámci osmi zásadních stádií; Daniel Goleman radí, jak využít emocionální inteligenci v zájmu maximální výkonnosti; Peter Drucker nabízí recept, jak řídit svou vlastní kariéru; Clay Christensen píše o uplatnění inovací v zavedených organizacích; Tom Davenport o tom, jak díky využívání analýz dosáhnete toho, že vám zákazníci zůstanou věrní; Robert Kaplan a David Norton o hodnocení vaší firemní strategie; Rosabeth Moss Kanterová o tom, jak se při zavádění inovací vyhnout běžných chybám; Ted Levitt radí, jak porozumět tomu, kdo jsou vaši zákazníci a co opravdu chtějí; C. K. Prahalad a Gary Hamel píšou o zavádění unikátních systémů, jež podpoří vaši strategii.
Informace o sortimentu
Podnázev 10 nejlepších příspěvků z Harvard Business Review
Název v originále The Essentials
Druh sortimentu Kniha
Značka Management Press
V prodeji od 07.11.2016
Rok vydání 2016
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 15,5 x 21,0 x 2,5 cm
Hmotnost 0,50 kg
Vazba Pevná s přebalem lesklá
Počet stran 292
ISBN 978-80-7261-449-3
EAN 9788072614493
Interní kód 0215695
Produktový manažer Lena Linda Knop-Kostková (lena.knop-kostkova@knihcentrum.cz)