E-Kniha

Management zákaznických řešení

Série: Manažer
Jak efektivně tvořit a spravovat individualizovaná řešení zákaznických potřeb
Značka: GRADA

Momentálně nedostupné

Dostupnost: Momentálně nedostupné
212 Kč
212 Kč
Anotace
Na trhu ojedinělá publikace se zabývá problematikou Customer Solutions Managementu (CSM) neboli managementu zákaznických řešení. Jde o komplexní pojetí péče o zákazníky, které má za cíl efektivní tvorbu a správu individualizovaných řešení zákaznických potřeb. Oproti úzkému marketingovému pohledu řízení vztahů se zákazníky (CRM) je CSM rozšířeno na komplexní pojetí, které propojuje tržní a zákaznickou orientaci, projektový a produktový management a engineering v jeden funkční celek, směřující k efektivní tvorbě individualizovaných zákaznických řešení. Zkušený autor přináší doporučení a postupy, jak funkční a efektivní systém CSM ve firmě připravit, oživit a udržovat. Problematiku prezentuje na řadě případových studií z reálných firem. Kniha je zaměřená zejména na segment B2B, nicméně vzhledem k předpokladům vycházejícím z konceptu Průmyslu 4.0 najdou uvedené postupy a principy uplatnění i ve firmách cílících na spotřebitelské trhy.
Informace o sortimentu
Podnázev Jak efektivně tvořit a spravovat individualizovaná řešení zákaznických potřeb
Druh sortimentu eKniha
Autor Vít Chlebovský
Značka GRADA
Rok vydání 2017
Pořadí vydání 1. vydání
Počet stran 128
Edice Manažer
Interní kód 0242201
Produktový manažer Barbora Cigánková (barbora.olsakova@knihcentrum.cz)