Správa cookies
Webové stránky používají k poskytování služeb, analýze návštěvnosti a personalizaci reklam soubory cookie. Využíváním našich služeb souhlasíte s používáním cookies.
Více o cookies
Nastavení cookies
Akceptuji vše
Zákaznická linka 597 490 496
KNIHCENTRUM revue
Registrovat
Přihlásit se
Přejít do e-shopu
Všude
V článcích
Knihy
Kalendáře
Tipy na dárky
Hračky
Papírnictví
Mapy
Filmy
AudioCD
Ostatní
Nákupní
košík
0
Home
Menu
Search
Knihy
Knihy v angličtině
Beletrie pro dospělé
Populárně naučná pro dospělé
Učebnice, odborná literatura
Beletrie pro děti a mládež
Populárně naučná pro děti a mládež
Hračky, hry, karty
Mapa, atlas, průvodce
Kalendáře
Kalendáře
Tipy na dárky
Papírenské zboží
Tipy na dárky
Další
Hračky
Papírnictví
Mapy
Filmy
AudioCD
Ostatní
Přejít do e-shopu
Zákaznická linka 775 853 732
https://www.knihy-za-babku.cz/
...
Úvod
Úvod
Knihy v angličtině
Knihy v angličtině
https://www.knihy-za-babku.cz/knihy-v-anglictine
Učebnice a odborná literat. pro dospělé
Učebnice a odborná literat. pro dospělé
https://www.knihy-za-babku.cz/ucebnice-a-odborna-literat-pro-dospele
Společenské, humanitní vědy
Společenské, humanitní vědy
https://www.knihy-za-babku.cz/spolecenske-humanitni-vedy-1
Emotion by Design
Emotion by Design
https://www.knihy-za-babku.cz/Kniha/emotion-by-design
Emotion by Design
Brožovaná bez přebalu matná
EAN:
9781847943569
Creative Leadership Lessons from a Life at Nike
Značka:
Random House UK Ltd
Varianta:
Kniha
401 Kč
Zboží není skladem. Po vložení do košíku a odeslání objednávky dodáme do 15 dnů.
Dostupnost:
Odesíláme do 15 dnů
zobrazit dostupný počet ks
Naše cena:
401 Kč
Naše cena:
401 Kč
Množství:
Anotace
'The marketing genius behind Nike . . . Greg Hoffman has inspired me tremendously' Steven Bartlett, author of Happy Sexy Millionaire How did Nike go from being a small sneaker brand to the world's most revered company? Why do its campaigns - from 'Just do it' to the famous Nike swoosh - capture the imaginations of millions worldwide? And what can any founder or marketer learn from them? Greg Hoffman joined Nike as 22-year-old design intern. Over the next thirty years, he would help craft some of the most iconic campaigns in history - for Ronaldo and Serena, Olympic Games and World Cup finals. Now, he unveils a transformative method that will make any brand more creative: emotion by design. 'Great story, amazing career, so inspirational . . . I couldn't put it down' Chris Evans 'The ultimate playbook to unleash creativity in any team' Jake Humphrey, author of High Performance 'An unforgettable account of a man and a business that never had to try to be someone else's idea of cool - because they had already defined it themselves' Rory Sutherland, Vice-Chairman of Ogilvy and author of Alchemy 'Brilliant . . . Hoffman draws on a lifetime of experience at Nike to reveal how any team can make brand connections stronger' Nir Eyal, author of Hooked 'This book made me smile in my soul' Mary Portas 'Remarkable . . . A distinctive framework that will help marketers and creatives connect with their audiences like never before' Jonah Berger, author of Contagious
Informace o sortimentu
Podnázev
Creative Leadership Lessons from a Life at Nike
Druh sortimentu
Kniha
Značka
Random House UK Ltd
Pořadí vydání
1. vydání
Vazba
Brožovaná bez přebalu matná
Počet stran
304
ISBN
184794356X
EAN
9781847943569
Interní kód
0435429
Produktový manažer
Jana Knopová (jana.knopova@knihcentrum.cz)
recenze
Buďte první, kdo ohodnotí zboží.