Jak na média

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788074020711
Značka: Computer Media

Zboží máme skladem na centrálním skladě. Expedujeme nejpozději druhý pracovní den.

Dostupnost: Skladem na centrále
zobrazit dostupný počet ks
220 Kč
220 Kč
Anotace
Ať chceme, nebo ne, média spoluutváří náš svět. Už jediný nezdařený mediální výstup může poškodit poctivě budované dobré jméno instituce. Proto vznikla kniha, která poradí, jak se k médiím chovat, jak uspořádat tiskovou konferenci, jak vystupovat v rozhlase či televizi, na co dávat pozor či jak odpovídat na nepříjemné otázky novinářů.

Tato kniha je praktickým úvodem do problematiky oboru Media Relations a současně do problematiky komunikace prostřednictvím médií. Postupně se seznámíte s teoretickými východisky pro práci s médii, dozvíte se, co je Public Relations, jak funguje komunikační proces PR, co je to veřejné mínění, image nebo například pojem Corporate Image.

Informace o sortimentu
Druh sortimentu Kniha
Značka Computer Media
V prodeji od 17.10.2011
Rok vydání 2011
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 17.0 x 23.0 x 1.0 cm
Hmotnost 0.23 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 116
ISBN 978-80-7402-071-1
EAN 9788074020711
Interní kód 0121318
Produktový manažer Věra Klíšová (vera.klisova@knihcentrum.cz)