Jak na reklamu

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788074021152
Značka: Computer Media

Zboží máme skladem na centrálním skladě. Expedujeme nejpozději druhý pracovní den.

Dostupnost: Poslední kusy
zobrazit dostupný počet ks
220 Kč
220 Kč
Anotace
Kniha Jak na reklamu představuje základní informace o reklamě, její historii i účinky. Zabývá se i konkrétními postupy využívanými v reklamní komunikaci společně se základními návody.

Reklama je všudypřítomný fenomén, se kterým se setkáváme prakticky denně. Pro většinu společností je to zároveň nejmocnější nástroj propagace.

Informace o sortimentu
Druh sortimentu Kniha
Autor PhDr. Jan Závodný Pospíšil, Ing. Lucie Sára Závodná Ph.D.
Značka Computer Media
V prodeji od 10.02.2012
Rok vydání 2012
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 17.5 x 23.5 x 1.5 cm
Hmotnost 0.27 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 144
ISBN 978-80-7402-115-2
EAN 9788074021152
Interní kód 0125535
Produktový manažer Věra Klíšová (vera.klisova@knihcentrum.cz)