Management

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788074024214
Základy managementu
Značka: Computer Media

Zboží máme skladem na centrálním skladě. Expedujeme nejpozději druhý pracovní den.

Dostupnost: Skladem na centrále
zobrazit dostupný počet ks
260 Kč
260 Kč
Anotace

Publikace Management je moderní učebnice managementu pro střední školy.

Učebnice je určená všem studentům, jejichž studijní obor zahrnuje tematiku managementu. Názorně seznamuje se základními principy řízení osob i podniku, upozorňuje na nejčastější chyby a přináší řadu praktických tipů a nápadů "do života". Zabývá se například plánováním, organizováním a hierarchiemi organizací, řízením kolektivu, principy rozhodování, metodami kontroly a v neposlední řadě i krizovým managementem.

Učivo témat je doplněno množstvím infografiky, schématy, zajímavostmi, souvislostmi a poznatky z oblasti managementu a dalších souvisejících oborů.

Témata učebnice obsahují výukové cíle a cílové dovednosti žáka/studenta po prostudování statí. Na závěr tématu je zařazeno shrnutí pojmů a náměty pro samostatnou činnost a opakování. Součástí kapitoly je i zkušební test k ověření znalostí.

Učebnice je vhodná pro výuku problematiky základů managementu, a to pro školy se studijními obory: Ekonomika a podnikání; Management; Ekonomika a management; Obchod a podnikání; Personální management; Personální práce; Personální řízení; Logistické a finanční služby, Bankovnictví apod.

Informace o sortimentu
Podnázev Základy managementu
Druh sortimentu Kniha
Autor Petr Bačík, Ing. Jana Bellová Ph.D., Ing. Jaroslav Zlámal Ph.D.
Značka Computer Media
V prodeji od 19.10.2020
Rok vydání 2020
Pořadí vydání 2. vydání
Rozměry 21.2 x 30.1 x 0.7 cm
Hmotnost 0.33 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 104
ISBN 978-80-7402-421-4
EAN 9788074024214
Interní kód 0344941
Produktový manažer Věra Klíšová (vera.klisova@knihcentrum.cz)