Marketing management

EAN:9788074008979
Značka: C.H.BECK

Zboží máme skladem na centrálním skladě. Expedujeme nejpozději druhý pracovní den.

Dostupnost: Skladem na centrále
zobrazit dostupný počet ks
890 Kč
890 Kč
Anotace

Pro úspěch v dnešním dynamickém a konkurenčním prostředí si každá firma potřebuje klást celou řadu strategicky důležitých otázek, které spadají do oblasti marketingového řízení. Jaký je náš cílový trh? Jak můžeme tento trh nejúčinněji oslovit? Jak přesvědčit zákazníky o skutečné hodnotě naší nabídky? Je naše hodnotová nabídka podložena správně stanovenou cenou? Jak zákazníci vnímají naši značku? Jak získat nové zákazníky a jak udržet ty stávající? Kdo jsou naši konkurenti a jak si vůči nim stojíme? Jak měřit efektivitu vložených prostředků do marketingových aktivit?

Tato kniha se snaží ukázat a vysvětlit cesty, kterými lze nalézt odpovědi nejen na uvedené otázky. Zabývá se stěžejními oblastmi marketingového rozhodování zejména na strategické, ale i taktické úrovni. Je zřejmé, že žádná publikace nemůže podrobně pokrýt veškeré oblasti tak pestré a dynamické disciplíny, jakou marketing bezesporu je. Navzdory této skutečnosti se autoři snažili postihnout ve většině klíčových témat detailnější aspekty, než jsou pouze základy marketingu. Kniha je tak určena studentům i všem zájemcům o marketing, kteří chtějí získat širší rámec a kontext v oboru marketingu.

 

Informace o sortimentu
Druh sortimentu Kniha
Autor Václav Stříteský
Značka C.H.BECK
V prodeji od 09.11.2023
Rok vydání 2023
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 17.1 x 24.1 x 2.7 cm
Hmotnost 0.82 kg
Počet stran 584
Edice Beckovy ekonomické učebnice
ISBN 978-80-7400-897-9
EAN 9788074008979
Interní kód 0432131
Produktový manažer Tereza Wawreczková (tereza.wawreczkova@knihcentrum.cz)