Mezinárodní marketing a informační technologie

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788073576905
Značka: Wolters Kluwer

Zboží máme skladem na centrálním skladě. Expedujeme nejpozději druhý pracovní den.

Dostupnost: Poslední kusy
zobrazit dostupný počet ks
355 Kč
355 Kč
Anotace
Publikace poskytuje nový globální pohled na marketing a marketingové aktivity v kontextu velmi závažných změn základů ekonomické, sociální a kulturní reality, a to na příkladech „pánů hradů“ Microsoftu, Apple, Google i IBM.

Čtenáři se mohou zamyslet nad rolí antimonopolních úřadů v marketingu a poprvé v české literatuře také nad marketingem v supervelmoci Číně. Významná část publikace demonstruje úzkou spojitost mezi komerčním a politickým marketingem. Závěrečná kapitola se zabývá prognózou vývoje do roku 2030. Knihu lze doporučit manažerům malých, středních a velkých firem a zejména posluchačům vysokých škol.

Informace o sortimentu
Druh sortimentu Kniha
Autor Jaroslav Poláček, Bohumír Štědroň, Jiří Vinopal
Značka Wolters Kluwer
V prodeji od 23.10.2011
Rok vydání 2011
Pořadí vydání 2. vydání
Rozměry 14.6 x 20.8 x 1.0 cm
Hmotnost 0.25 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 196
ISBN 978-80-7357-690-5
EAN 9788073576905
Interní kód 0121917
Produktový manažer Tereza Wawreczková (tereza.wawreczkova@knihcentrum.cz)