Správa cookies
Webové stránky používají k poskytování služeb, analýze návštěvnosti a personalizaci reklam soubory cookie. Využíváním našich služeb souhlasíte s používáním cookies.
Více o cookies
Nastavení cookies
Akceptuji vše
Zákaznická linka 597 490 496
KNIHCENTRUM revue
Registrovat
Přihlásit se
Přejít do e-shopu
Všude
V článcích
Knihy
Kalendáře
Tipy na dárky
Hračky
Papírnictví
Mapy
Filmy
AudioCD
Ostatní
Nákupní
košík
0
Home
Menu
Search
Knihy
Knihy v angličtině
Beletrie pro dospělé
Populárně naučná pro dospělé
Učebnice, odborná literatura
Beletrie pro děti a mládež
Populárně naučná pro děti a mládež
Mapa, atlas, průvodce
Kalendáře
Kalendáře
Tipy na dárky
Papírenské zboží
Tipy na dárky
Další
Hračky
Papírnictví
Mapy
Filmy
AudioCD
Ostatní
Přejít do e-shopu
Zákaznická linka 775 853 732
https://www.knihy-za-babku.cz/
...
Úvod
Úvod
Učebnice, odborná literatura
Učebnice, odborná literatura
https://www.knihy-za-babku.cz/ucebnice-odborna-literatura
Společenské, humanitní vědy
Společenské, humanitní vědy
https://www.knihy-za-babku.cz/spolecenske-humanitni-vedy
Reklamní právo
Reklamní právo
https://www.knihy-za-babku.cz/Kniha/reklamni-pravo
Reklamní právo
Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:
9788074006869
Dana Ondrejová
,
Filip Rigel
,
Ondřej Moravec
Značka:
C.H.BECK
Varianta:
Kniha
390 Kč
Zboží máme skladem na centrálním skladě. Expedujeme nejpozději druhý pracovní den.
Dostupnost:
Poslední kusy
zobrazit dostupný počet ks
Naše cena:
390 Kč
Naše cena:
390 Kč
Množství:
Anotace
Reklama na člověka působí denně z různých stran a uniknout jí znamená uniknout z civilizace. Tak, jako je pestrá paleta forem reklamy a nabízených produktů a služeb, je pestré i reklamní právo. Jde o směs norem veřejného i soukromého práva, která má své ústavněprávní základy spočívající především ve svobodě projevu a svobodě podnikání a která má také řadu východisek plynoucích z práva Evropské unie. Veřejnoprávní regulace přináší mnoho pravidel pro to, jak má reklama vypadat a jak vypadat nesmí, a to nejen v závislosti na propagovaném výrobku či službě, ale též v samotném způsobu šíření reklamy. Zvláštní ochrana je poskytována spotřebitelům či osobám mladším 18 let. Soukromoprávní hlediska reklamního práva plynou z práva nekalé soutěže, ochrany osobnosti či oblasti autorskoprávní. Mimo právních norem je třeba zohlednit též normy etické. Předkládaná publikace přináší komplexní pohled na reklamní právo. Popis a výklad právní úpravy doplňuje rozsáhlý rozbor judikatury a mnoho příkladů z reklamní praxe.
Informace o sortimentu
Druh sortimentu
Kniha
Autor
Ondřej Moravec, Dana Ondrejová, Filip Rigel
Značka
C.H.BECK
V prodeji od
06.02.2018
Rok vydání
2018
Pořadí vydání
1. vydání
Rozměry
14.1 x 22.6 x 1.2 cm
Hmotnost
0.27 kg
Vazba
Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran
200
ISBN
978-80-7400-686-9
EAN
9788074006869
Interní kód
0255530
Produktový manažer
Tereza Wawreczková (tereza.wawreczkova@knihcentrum.cz)
recenze
Buďte první, kdo ohodnotí zboží.