Anatomie rozhodování

Pevná s přebalem lesklá
EAN:9788076425484
Značka: Via

Zboží máme skladem na centrálním skladě. Expedujeme nejpozději druhý pracovní den.

Dostupnost: Skladem na centrále
zobrazit dostupný počet ks
399 Kč
399 Kč
Anotace
hcete-li ovlivňovat něčí rozhodování, je potřeba nejdříve porozumět tomu, co k němu vede. Richard Shotton se ve své knize věnuje tomu, jak rozhodovací proces typicky probíhá, ať už se jedná o triviální úvahu o tom, co si dáme k jídlu, nebo o podstatné téma, jako je změna práce. Zkoumá, jak je naše chování ovlivňováno psychologickými zkratkami a zkresleními, a své poznatky prezentuje v kontextu tvorby efektivních reklamních kampaní. Využívá při tom důkazy z akademického prostředí i z praxe marketingového oboru a vychází také z vlastních experimentů. Každou kapitolu doplňuje bohatou sadou příkladů, které ilustrují použití daného zkreslení v praxi. Kniha je stručná a výstižná, neutápí se ve složitých formulacích a suché vědecké terminologii, ale naopak se snaží být srozumitelná pro každého.
Informace o sortimentu
Název v originále Choice Factory
Druh sortimentu Kniha
Autor Richard Shotton
Značka Via
V prodeji od 20.11.2020
Rok vydání 2020
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 13.2 x 20.2 x 1.4 cm
Hmotnost 0.25 kg
Vazba Pevná s přebalem lesklá
ISBN 978-80-7642-548-4
EAN 9788076425484
Interní kód 0327846
Produktový manažer Tereza Wawreczková (tereza.wawreczkova@knihcentrum.cz)