Správa cookies
Webové stránky používají k poskytování služeb, analýze návštěvnosti a personalizaci reklam soubory cookie. Využíváním našich služeb souhlasíte s používáním cookies.
Více o cookies
Nastavení cookies
Akceptuji vše
Zákaznická linka 597 490 496
KNIHCENTRUM revue
Registrovat
Přihlásit se
Přejít do e-shopu
Všude
V článcích
Knihy
Kalendáře
Tipy na dárky
Hračky
Papírnictví
Mapy
Filmy
AudioCD
Ostatní
Nákupní
košík
0
Home
Menu
Search
Knihy
Knihy v angličtině
Beletrie pro dospělé
Populárně naučná pro dospělé
Učebnice, odborná literatura
Beletrie pro děti a mládež
Populárně naučná pro děti a mládež
Mapa, atlas, průvodce
Kalendáře
Kalendáře
Tipy na dárky
Papírenské zboží
Tipy na dárky
Další
Hračky
Papírnictví
Mapy
Filmy
AudioCD
Ostatní
Přejít do e-shopu
Zákaznická linka 775 853 732
https://www.knihy-za-babku.cz/
...
Úvod
Úvod
Knihy v angličtině
Knihy v angličtině
https://www.knihy-za-babku.cz/knihy-v-anglictine
Beletrie pro dospělé
Beletrie pro dospělé
https://www.knihy-za-babku.cz/beletrie-pro-dospele-1
The Shipping News
The Shipping News
https://www.knihy-za-babku.cz/Kniha/the-shipping-news
The Shipping News
Brožovaná bez přebalu matná
EAN:
9781857022421
Annie Proulx
Značka:
Harper Collins Publ. UK
Varianta:
Kniha
318 Kč
Zboží není skladem. Po vložení do košíku a odeslání objednávky dodáme do 15 dnů.
Dostupnost:
Odesíláme do 15 dnů
zobrazit dostupný počet ks
Naše cena:
318 Kč
Naše cena:
318 Kč
Množství:
Anotace
The Third Edition of this market-leading text has been updated and expanded with contemporary case material and more detailed coverage of the main topics and trends in corporate communication. New to the Third Edition: - New chapters on strategic planning and campaign management, research and measurement and CSR and community relations- Greatly expanded coverage of key areas: internal communication, leadership and change Communication, issues management, crisis communication and corporate branding- Other topics to receive new coverage include: public affairs, social media, internal branding and issues of globalization.- New and up-to-date international case studies, including new full-length case studies and vignettes included throughout the chapters. - Further reading and new questions-for-reflection will provide the reader with a means to challenge and further their understanding of each of the topics in the book.- Online teaching material for lecturers and students including: instructors manual, PowerPoint slides and new international case studies of varied length, SAGE Online journal readings, videos, online glossary and web linksPraise for the Second Edition:This is a must-have reference book for Chief Executives, Finance Directors, Corporate Communicators and Non-executive Directors in this involve me era of stakeholder engagement and corporate communications. How I wish I had had this book on my desk as a Chief Reputation Officer! - Mary Jo Jacobi, Former Chief Reputation Officer of HSBC Holdings, Lehman Brothers and Royal Dutch Shell This is a comprehensive and scholarly analysis of corporate communications. It will offer students and practitioners alike a considerable aid to study and understanding which will stand the test of time in a fast changing business - Ian Wright, Corporate Relations Director, Diageo
Informace o sortimentu
Druh sortimentu
Kniha
Autor
Annie Proulx
Značka
Harper Collins Publ. UK
Rok vydání
1994
Pořadí vydání
1. vydání
Vazba
Brožovaná bez přebalu matná
Počet stran
368
ISBN
1857022424
EAN
9781857022421
Interní kód
0259044
Produktový manažer
Jana Knopová (jana.knopova@knihcentrum.cz)
recenze
Buďte první, kdo ohodnotí zboží.