Marketingové postřehy ze zahraničních cest

Pevná bez přebalu lesklá
EAN:9788086031279
Značka: RADIX

Zboží máme skladem na centrálním skladě. Expedujeme nejpozději druhý pracovní den.

Dostupnost: Poslední kusy
zobrazit dostupný počet ks
199 Kč
199 Kč
Anotace
V předkládané publikaci, na rozdíl od předchozích, autor pomíjí teoretická východiska svých úvah a doporučení. To však nic nemění na jeho bystrém úsudku a schopnosti přesně formulovat problém, respektive precizovat možnost uchopení podnikatelské příležitosti v té které zemi. Nejedná se však o nějaká obecná doporučení, ale výsledek osobního poznání autora, který každou z uvedených zemí navštívil a s danými projekty se osobně seznámil. Kromě vlastních projektů a způsobu nazírání autora na možnost jejich realizace, čtenáře jistě zaujme i způsob jednání a vyjednávání ovlivněný kulturními tradicemi dané země. Dalo by se říci, že výsledným tvarem publikace je 26 "téměř beletristických příběhů" velice čtivého "marketingového zápisníku", který může inspirovat každého, kdo obchoduje nebo chce obchodovat se zahraničím. Pozorně by si knihu měli přečíst i ti, kteří zahraniční aktivity nevyvíjejí, neboť i pro ně je zde obsaženo mnoho podnětů, které jim umožní nahlédnout na své aktivity mnohdy až překvapivě novým pohledem. Ti, kteří nepodnikají, pak mají možnost podívat se na danou zemi jinak, než jim to umožňují cestovní kanceláře nebo klasických průvodce.
Informace o sortimentu
Druh sortimentu Kniha
Autor Čichovský
Značka RADIX
V prodeji od 03.04.2002
Rok vydání 2002
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 15.5 x 21.5 x 1.7 cm
Hmotnost 0.35 kg
Vazba Pevná bez přebalu lesklá
ISBN 80-86031-27-6
EAN 9788086031279
Interní kód 0026486
Produktový manažer Jana Matějová (jana.matejova@knihcentrum.cz)