Správa cookies
Webové stránky používají k poskytování služeb, analýze návštěvnosti a personalizaci reklam soubory cookie. Využíváním našich služeb souhlasíte s používáním cookies.
Více o cookies
Nastavení cookies
Akceptuji vše
Zákaznická linka 597 490 496
KNIHCENTRUM revue
Registrovat
Přihlásit se
Přejít do e-shopu
Všude
V článcích
Knihy
Kalendáře
Hračky
Tipy na dárky
Papírnictví
Mapy
Filmy
AudioCD
Ostatní
Nákupní
košík
0
Home
Menu
Search
Knihy
Knihy v angličtině
Beletrie pro dospělé
Populárně naučná pro dospělé
Učebnice, odborná literatura
Beletrie pro děti a mládež
Populárně naučná pro děti a mládež
Kalendáře
Hračky, hry, karty
Mapa, atlas, průvodce
Papírenské zboží
Kalendáře
Kalendáře
Hračky
Hračky, hry, karty
Další
Tipy na dárky
Papírnictví
Mapy
Filmy
AudioCD
Ostatní
Přejít do e-shopu
Zákaznická linka 775 853 732
https://www.knihy-za-babku.cz/
...
Úvod
Úvod
Populárně naučná pro děti a mládež
Populárně naučná pro děti a mládež
https://www.knihy-za-babku.cz/popularne-naucna-pro-deti-a-mladez
Programování pro děti
Programování pro děti
https://www.knihy-za-babku.cz/programovani-pro-deti-1
Programování pro děti
Polotuhá flexo
EAN:
9788027603251
Carol Vordermanová
Značka:
SLOVART
Varianta:
Kniha
499 Kč
Zboží máme skladem na centrálním skladě. Expedujeme nejpozději druhý pracovní den.
Dostupnost:
Skladem na centrále
zobrazit dostupný počet ks
Naše cena:
499 Kč
Naše cena:
499 Kč
Množství:
Anotace
Programování se stalo důležitou dovedností 21. století. Počet profesí vyžadujících znalost programování se zřejmě ještě zvýší. Nauč se tedy programovat a digitální svět bude patřit tobě! Je to navíc skvělá zábava, protože okamžitě vidíš výsledky - bez ohledu na to, kolik se toho ještě musíš naučit. Kniha představuje všechny pojmy potřebné k pochopení základů programování. Najdeš v ní také zábavné projekty, které ukazují uplatnění programů v praxi. I naprostí začátečníci budou moci podle jednoduchých postupů a grafických návodů programovat a vytvářet zábavné projekty. První krůčky v programování uděláš v programovacím jazyku ScratchTM 3.0, který se používá i při výuce v základních školách. Pak přejdeš k jazyku PythonTM, v němž se dají vyvíjet také profesionální aplikace. Hned od prvních stránek knihy začneš vytvářet jednoduché počítačové hry a zábavné animace. Po jejím přečtení budeš moci začít učit programovat třeba i rodiče nebo prarodiče.
Informace o sortimentu
Druh sortimentu
Kniha
Autor
Carol Vordermanová
Překladatel
Jan Andrš
Značka
SLOVART
V prodeji od
07.09.2022
Rok vydání
2022
Pořadí vydání
1. vydání
Rozměry
20.8 x 24.0 x 1.8 cm
Hmotnost
0.67 kg
Vazba
Polotuhá flexo
Počet stran
224
ISBN
978-80-276-0325-1
EAN
9788027603251
Interní kód
0388792
Produktový manažer
Jana Matějová (jana.matejova@knihcentrum.cz)
recenze
Buďte první, kdo ohodnotí zboží.