Public Relations

Pevná bez přebalu matná
EAN:9788073675967
Základní teorie, praxe, kritické přístupy
Značka: PORTÁL

Zboží máme skladem na centrálním skladě. Expedujeme nejpozději druhý pracovní den.

Dostupnost: Poslední kusy
zobrazit dostupný počet ks
575 Kč
575 Kč
Anotace
Kniha poskytuje komplexní pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako komplexní obor a dovednost ovlivňovat mínění. PR zařazuje do kontextu dalších příbuzných oborů vztahujících se k mediálním strategiím a k teoriím persvaze (mediální marketing, management, sociologie organizací, sociologie médií, strategická studia, diplomacie atd.) a zasvěceně mapuje jednotlivé přístupy. Kniha je určena nejen studentům mediálních studií a manažerských škol a pracovníkům firemních PR, marketingu a PR agentur, ale všem, kteří musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií. Jacquie L’Etang pracovala v mnoha oblastech PR u společnosti British Council, napsala řadu knih na téma PR. Vede manažerské programy pro PR pracovníky a studenty PR.
Informace o sortimentu
Podnázev Základní teorie, praxe, kritické přístupy
Název v originále Public Relations. Concepts, Practice and Critique
Druh sortimentu Kniha
Autor Jacquie L Etang
Značka PORTÁL
V prodeji od 15.09.2009
Rok vydání 2009
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 17.5 x 23.5 x 2.0 cm
Hmotnost 0.66 kg
Vazba Pevná bez přebalu matná
Počet stran 344
ISBN 978-80-7367-596-7
EAN 9788073675967
Interní kód 0098615
Produktový manažer Jana Matějová (jana.matejova@knihcentrum.cz)